BISTORMING-SOCIAL MEDIA-BLOG

5 λόγοι για να χρησιμοποιείτε social media marketing στην επιχείρηση σας

Η πρώτη ερώτηση που πρέπει να ρωτήσετε τον εαυτό σας είναι εάν το κοινό στο οποίο στοχεύετε χρησιμοποιεί τα κοινωνικά δίκτυα (social media). Αν ναι, τότε επιβάλλεται να τα χρησιμοποιείτε κι εσείς!

Ορισμένες επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν τα κοινωνικά δίκτυα σαν ένα επιπλέον κόστος το οποίο θα πρέπει να επιβαρυνθούν στην ήδη φορτωμένη καθημερινότητα τους. Αυτό είναι απόλυτα κατανοητό για κάποιον ο οποίος δεν έχει τη γνώση για το τι δύναται να προσφέρει στην επιχείρηση του το social media marketing.

Το social media marketing δεν είναι υποχρεωτικά το Α και το Ω του μάρκετινγκ μιας επιχείρησης, όμως σίγουρα μπορεί να παίξει έναν ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο προσφέροντας στην επιχείρηση σας ουσιαστικά αποτελέσματα.

Πως μπορεί η επιχείρηση σας να επωφεληθεί από τα social media;

Αναμφισβήτητα, τα social media σας δίνουν τη δυνατότητα να επικοινωνήσετε και να αλληλοεπιδράσετε  με τους υποψήφιους πελάτες σας. Όσο περισσότερο ενταχθείτε στο χώρο του social media marketing τόσο μεγαλύτερα θα είναι και τα οφέλη που θα αποκομίσετε.

 

  • Αυξήστε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας

Όταν κάνετε μια ανάρτηση στα social media τότε το κοινό που ακολουθεί τη σελίδα σας μπορεί να ενημερωθεί για ένα νέο που θέλετε να μοιραστείτε μαζί τους, να κάνετε ένα διαγωνισμό, να τους ενημερώσετε για κάποια προσφορά κ.α. Αυτό θα δώσει τη δυνατότητα στους υποψήφιους πελάτες σας να ενημερωθούν για τα δρώμενα της επιχείρησης σας και να μνημονεύσουν το brand σας. Η αναγνωρισιμότητα που κερδίζετε από τα κοινωνικά δίκτυα πολλές φορές μεταφράζετε σε πωλήσεις κάνοντας τους πελάτες πιο πιστούς σε εσάς.

 

  • Συνδεθείτε με το κοινό το οποίο στοχεύετε

Τι θα λέγατε εάν υπήρχε μία διττή δίοδος επικοινωνίας ανάμεσα σε εσάς και τους πελάτες σας; Δε θα ήταν υπέροχο να γνωρίζετε τι σκέφτονται οι πελάτες σας για εσάς, εάν είναι ευχαριστημένοι από το προϊόν ή την υπηρεσία σας, είτε ακόμα εάν έχουν κάποιο παράπονο από εσάς; Τα social media σας δίνουν τη δυνατότητα να συνδεθείτε απευθείας με το κοινό σας, να τους ευχαριστήσετε για την προτίμηση τους προς εσάς ακόμα και να ενημερωθείτε για κάποια τυχόν διαμαρτυρία τους. Τα σχόλια των πελατών σας βοηθούν στο να έχετε βελτιωμένο customer service και κατ’ ακολουθίαν εσείς να γίνετε ακόμα καλύτεροι σαν επιχείρηση.

 

  • Διαφυλάξτε τους πελάτες σας

Η ανοιχτή επικοινωνία κι η άνεση που παρέχουν τα social media ευνοούν το οικοδόμηση στέρεων δεσμών με τους πελάτες σας. Είναι γνωστό πως όταν οι άνθρωποι έχουν τη δυνατότητα να συνδεθούν με ένα brand ή να κάνουν ένα σχόλιο, νιώθουν σα να τους δίνεται το βήμα να πουν την άποψη τους. Όταν μια επιχείρηση ανταποκρίνεται σε αυτά τα σχόλια των πελατών της τότε ενισχύει την αφοσίωση των πελατών της (customer loyalty) το οποίο στη συνέχεια βοηθά στη διασφάλιση της διαφύλαξης των πελατών της.

 

  • Αυξήστε την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα ή το φυσικό σας κατάστημα

Κάθε φορά που κάνετε μια ανάρτηση στα  social media κι εμπερικλείετε ένα σύνδεσμο για την ιστοσελίδα σας τότε αυτή είναι πολύ πιθανό να λάβει περισσότερη επισκεψιμότητα από το κοινό σας.

Ας πούμε πως κάνετε μια ανάρτηση στο Facebook για μια προσφορά που μπορεί να παρέχετε τη δεδομένη περίοδο. Το κοινό σας ίσως κοινοποιήσει την ανάρτηση σας ώστε να ενημερωθούν για την προσφορά σας οι φίλοι κι η οικογένεια του, έτσι περισσότεροι άνθρωποι θα επισκεφθούν την ιστοσελίδα σας. Μπορείτε ακόμα να επιβραβεύσετε το κοινό σας με κάποιο διαγωνισμό εάν κοινοποιήσει την ανάρτηση σας έτσι ώστε να ενισχύσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας.

 

  • Εποπτεύστε τους ανταγωνιστές σας

Μέσω των social media μπορείτε να παρακολουθήσετε τις δραστηριότητες των ανταγωνιστών σας. Αυτό, όχι μόνο θα σας κρατάει ενήμερους σχετικά με τις κινήσεις τους αλλά επίσης θα μπορούσε να σας παρέχει ιδέες για την εξέλιξη της δικής σας επιχείρησης.

“Don’t be afraid to get creative and experiment with your marketing.” — Mike Volpe

 

Παναγιώτα Συριοπούλου

Msc International Business & Management